Thursday, July 16, 2009

Game time

hari ni aku maen game selepas berbulan lama xsentuh game dkt laptop aku. knp? tah. muak kot. tp pape pon genre game plg aku suka racing la..dan fav game pulak "grid". xpernah dengar yek?? hehehe. mari aku perkenalkan kt korg. dibawah adalah shot aku tgh drive. :)
(aku keter putih..tgh move nk motong..wee~)


(tadaa..cantas org!)

(yg ni lak time aku drift~)
(ni pon time drift2!)

ni game kegemaran. korg ske maen game apa ek?
----------------------------------------------------------------
ps:gambar kurg jelas sebab pki phone tgkp...sori~

7 comments:

PurPlez said...

nape x pakai print srceen kat laptop?(boleh ke gtu?)
hee
nt akn jd jelas sgt n pixel 1024*800(betul ke?)
anyway, kite dah lama sgt dah xmen game.
kalo x men CS(conta strike)
KKND pun ad(kecik2)
age of ampire(kecik2 jgk)
warcraft(kecik2 jgk)
hehe
p/s: cs la yg latest game men pun. tu pun dah 1 thn xpegang.hehe

granulaz said...

xteringat..jap ek..try

granulaz said...

xboleh print screen..dah cube..wuu

PurPlez said...

boleh la ENCIK granulaz
xcaya buk mai emel kamu
sy send bukti kat emel
hehe
laptop jenis ap?
kalo hp -> fn + prt sc
ad yg prt sc je
ad yg alt + prt sc
p/s: 'prt sc' ada kat ats blah kanan keyboard

messyremo said...

fulammaaakkkkk...

cmbest nih..

aku kne try ni..

granulaz said...

mmg la buleh..print screen biasa.. tp bile open game n print screen.. kluar warna hitam..mungkin game ni pelik atau vista yg pelik..

granulaz said...

hehe2..messyremo! mesti try! game lawa dan besh..