Friday, July 10, 2009

gundam

dari dulu aku minat mecha gundam. dari gundam seed sampai dedstiny jer sbnrnya. tapi.. ni sudah lain ni?! aku kalau jumpa lari dulu. lari tangkap gambar..hehe.
gundam setinggi 18 meter ni adalah real scale seperti dalam anime dan manga diorg. makanya..tinggi yang amat. mungkin ramai anggap ianya tugu. betul. tapi..jgn maen2.
kepala robot ini boleh gerak..ha..mana la taw ade ultraman pempuan lalu..leh jengah2. huwah2..
lihat lah..tersergam indah dia dibalik pokok. jangan jengah..mungkin tgh buang air.

kalaulah gundam ni real mecha. mahu aku naik dan pijak org2 disitu..kerdil sgt mcm semut dah aku tgk semua. isk2..apa2 pon hidup gundam..aku suke anime dan mecha diorg. tapi jangan sampai keris kt kelang di curi buat main sudah...wuhuhu~

4 comments:

nofeel said...

gila la beb..
buat la kat malaysia satu..
seronok sket.. hehe..
walaupun ak x minat gundam nih..
sekadar bergambar ok gak... hehe :)

naqiubex said...

haha.. kalau dapat buat yang boleh jalan betul kan best..

messyremo said...

pergh...best giler r..
kalau de satu kt mesia..mesti best...

granulaz said...

no feel and messyremo:
kt malaysia ko nk wtpe? kluang man versi gergasi? hua2~

naqiubex:
jalan xle..tp pose leh tukar2 dgn kpala gerak2~