Monday, March 22, 2010

saya nak jadi ultraman!! (versi remaja)


masa kecik2 kita banyak berangan nak jadi superhero. dan aku? aku nak jadi ultraman!! kenapa? mungkin masa kecik kita terpengaruh. tapi bila dah besar. mula wujud sebab2 yang kukuh. berikut adalah sebab kenapa aku nak jadi ultraman walaupun selepas remaja:-

1)aku nak training lompat tinggi kat celah klcc. pastu jatuh dalam kolam klcc. best2.

2)aku nak harumkan nama negara. pergi klang amik keris besar. buat persembahan silat. mungkin aku akan menerima tempahan silat untuk orang kawin kot.

3)aku nak cungkil gigi (ultraman ada gigi??) pakai menara kl. mesti bersih. :)

4)teringin nak conduct senamrobik. sebab slalu senamrobik orang xnampak mcm mana nk buat coz instructor kecik. jadi ultraman kan besar. mesti nampak.

5)aku nak buat gaya mat rempit "superman" atas spinx kat egypt. pastu buat peace. mesti cool giler kan2?

6)masa kecik aku pernah terpikir nak main kereta mainan dekat tembok besar cina. bila dah jadi ultraman baru la boleh main ye tak?

7)aku nak bergambar kat patung gundam besar di jepun. kan geng gaban2 besar..hebat betol kalau dapat bergambar sebegitu.

8)barbeque di gunung berapi. macam sedap je rasanya. mungkin aku perlukan 100 ekor gajah untuk satu sesi perkelahan di gunung berapi.

9)aku rasa nak shuffle lak bile dah jadi ultraman nanti dekat dataran merdeka. wah..mesti "eyes on malaysia" pastu. heee

10)pemandangan bumi dari bulan lawa. jadi aku nak tgk la kalau jadi ultraman. kan terbang laju..tiap2 malam leh tgk..jgn risau. nanti aku mms kat korang gambar die ek?!

sebenarnya byk lg sebab. tapi xsempat nk tulis. esok ada test. ni hanyalah sesi buang masa. wahahaha~

No comments: